Sayfalar

23 Şubat 2011 Çarşamba

Pembe Panjuru Sök


Kitaptan alıntı:
"Son zamanların moda deyimiyle, kendi hayatınızdan bir şeyler bulabileceğiniz bir roman var elinizde.

Gizem, Didem, Hande ve Mine bedeller ödeyen, kariyer derken çocuğu erteleyen, çocuk derken evliliği ezip geçen kadınlar. Son tahlilde evdeki adama, sokakta yeni tanıştığı bir kimseye gösterdiği hassasiyeti, nezaketi gösteremeyen insanlara dönüşme sürecini anlatıyor bu kitap.
Bu kadınlar 30’lu yaşlarda olmalarına rağmen istemeden de olsa tüketim toplumunun bir parçası olmuşlar; en güzel şeyleri bir çırpıda harcıyorlar, ziyan ediyorlar."

Okuyucu Yorumu (ben, bayan, 33):
Hayatımın kitabı diyemem, ufkumu açmadı, kendimi bulabileceğimi sandım ama bulamadım biraz yüzeysel, tanıdığım kadınlardan bir çoğu daha derinlikli yazıyor belki de bu benim şansım. Fakat tanıdığım kadınların coğu bu dertlerle boguşuyor günümüzde. Yazarın da dediği gibi bir kitap kolay yazılmıyor, emeğe saygı, en azından hepsini okudum bitirdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder