Sayfalar

2 Şubat 2011 Çarşamba

Nur İçinde Yat Defne


"Defne Joy Foster bu sabah evinde ölü bulundu."
Bu haber, benim anne olduktan sonraki en büyük korkumu hatırlattı.
Korkmazdım Sarımsak'ımdan önce ölümden bu denli.
Korkacak kadar büyük değildi, başka şeyleri görmeden ölmek fikri.
Ama oğlum; benim hayat ışığımın, büyürken yanında olmalıyım ve görmeliyim büyümesini, büyük adam oluşunu.
O yüzden lütfen lüfen ölmemeliyim.
Dualarımda bir numaraya sağlık ve ailemizin birbirine bağışlanması oturdu, bu düşüncelerin akabinde.

Ve şimdi gencecik bir kadın.
Küçük çocuğu daha okula gitmeden, ilk kez aşık olmadan göçtü gitti.
Sebep ne olursa olsun bence hakediyordu görmeyi.
Nur İçinde Yat Defne.

İçimde bir sıkıntı çöreklendi.
Esneyip esneyip duruyorum.(Ben sıkılınca esnerim)
Kalbim ağrıyor.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder