Sayfalar

28 Şubat 2011 Pazartesi

Eski Dosttan Düşman Olmaz


Bir arkadaşıma rastladım yıllar sonra, benim bile unuttuğum beni hatırlattı yazısıyla.

İyi bir teşekkür edemedim kendisine. Bende bir yazı yazayım dedim...

Bu arkadaşımla onun çok çalkantılı bir döneminde tanışmış, samimi olmuştuk ilk gençlik yıllarımızda.

Kendisinin bile inanamadığı fantastik bir senaryonun içinde iken çok fazla tanımadığı biz iki kıza yerli dizi tadında başına gelenleri son derece samimi ve içten bir şekilde anlatmış, olaya dahil etmişti.

Çakmak çakmak yeşil gözleri yanan, akıllı, çalışkan ve çok becerekli 10 parmağı 10 marifet bir kızdır. Birlikte tatiller, gezmeler, sabahlamalar gençliğe dair yapılması gereken tüm çılgınlıkları yapmışlığımız var, çok şükür.

Tabii her güzel ilişkinin bir sonu ya da duraklaması var bu hayatta.
Hoş bizim de başımıza gelenler çok standart şeyler sayılmaz.
Artık görüşemediğimiz hatta görüşmememiz gereken bir noktaya geldik sonunda.
Ama hep sevdik biz birbirimizi, en birbirimizden habersiz olduğumuz zamanlarda bile birbirimize zarar vermemeye imtina ettik.
Arkadaşlık benzemiyor başka bir şeye. Bu hayatta güvenebileceğin insanların varlığı o kadar önemli ki. Bilir bana her konuda güvenebileceğini, bende bilirim.
Uzakta ama her an yanıbaşında ya da gerektiğinde orada. Bilirsin.

Çok marifetlidir demiş miydim?
Uzun süre hobi olarak takı tasarladı ama hepsi gerçek birer sanat eseri takılarına bir blog açmış.
İlgililere duyurmayı bir borç bilirim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder