Sayfalar

2 Mart 2011 Çarşamba

Yassak Kardeşim

Ahanda yine girdim bu sabah canıım sayfama. Hazır girmişken bir iki birşeyler çiziktireyim. Yasaktı, kaçaktı, göçekti derken ilişkimize de renk geldi sürekli bir yazarken yakalanacakmışım hissi, yasadışı bir şeyler yapmanın heyecanı bayaa aşk tazeliyorum blogger'la.
Hatta elimi bir tutup, bir bıraktğından göstermediğim ilgiyi gösteriyorum.
Acaba özenli bir şablon mu tasarlatsam, özel alana mı geçsem falan.
Biliyorum çoğu ilişkide olduğu gibi özen göstersem, emek harcasam sürekli açabilmeye başladığımda yine evdeki bulgur misali ilgimi azaltacağım.
Ben değil miyim ilk ümidi kestiğimde çat pat ingilizcemle hemen bir kopya alıp, wordpress'e geçebilen.
Vefa örneği sayılmaz gerçekten ilk engelde havluyu atışım ama küllerinden doğan bi zümrüd-ü anka misali bir aylık blogumu da sahiplenip her türlü dil engeline rağmen taşıyabilmiş olmam bir yandan gurur verici.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder