Sayfalar

11 Mart 2011 Cuma

Kalp Ağrısı

Gün daha bitmedi. Eve geldiğimde sarimsağimin güzel yüzündeki façayi gördüm.. Kadının basit bir çizik gibi bahsettiği şey biraz daha derin, ağzindan çene altına kadar uzanıyor. Herhangi bir antiseptik bile sürülmemiş, çıktım eczaneden baticon ve bactroban aldım eve döndüm..
Kendimi tutamıyorum sürekli ağlamak geliyor içimden. Biliyorum, basit bir çizik.
Ama ağlamamın asıl sebebi hemen duyup müdahale edememiş olmak, oğlumun bensiz ağlaması üzülmesi, hem de işyerim bu kadar yakın ve altımda araba varken. Aranmamış olmayı hazmedemiyorum, kadını affedemiyorum, kendimi nedenini anlamasam da suçluyorum işte olmasaydım, evde olsaydım görebilirdim hemen birşeyler yapabilirdim ya da hiç yoksa sarlırdım oğluma diyorum.
Ve eziliyorum o masum yüzdeki çizik yüzünden.
Allah beterinden saklasın diyorum sürekli ama susamıyorum hala.. İnsallah iz kalmaz ya da mikrop kapmaz diye dua ediyorum.
Eczaneden döndüğümde farları açık bırakmışım aküm bitmiş, arabam çalışmıyor. Gün daha bitmedi. Ama ben bitik hissediyorum hafiften.

8 yorum:

  1. Canım çok üzüldüm çok geçmiş olsun.Siz çalışan annelerin yükü gerçekten çok ağır Allah yardımcın olsun arkadaşım:(

    YanıtlaSil
  2. çok teşekkür ederim arkadaşım.. oluyor böyle zamanlar maalesef :(

    YanıtlaSil
  3. Canım ya böyle herşeye üzülüp vicdan yaparsan bu işin sonu gelmez. Bebekler düşe kalka, yaralana berelene büyür. Sonuçta sen onun daha iyi yaşaması için çalışıyorsun, eğlenmeye gitmiyorsun. Sıkma canını. Bu süreçlerden hep geçtik, sonra geri dönüp bakınca nafile üzüldüğümüzü gördük. Bebişe öpücükler, sevgiler...

    YanıtlaSil
  4. geçmiş olsun canım Allah beterinden saklasın..olmasa tabi böyle şeylerde insan üzülmese ama hayat işte acısıyla tatlısıyla geçiyo günler..tabi kadın sizi arasaymış erken tedavi olurdu o kısımda bayana çok iş düşmüş ama işte napıcaksın insanoğlu..

    YanıtlaSil
  5. leylak dalı, bir umut ışığısn bana..
    Siyah süt, aynen öyle. bence de. Neyse olacağı varmış diyorum. Haftasonu dinlenelim ailecek yorulduk wala.

    YanıtlaSil
  6. Nasil olmus ki bu ?
    Iz kalmaz merak etme.Benim oglum da bir oyuncagi ile böyle cizmisti.Cok derindi,uzun zaman kaldi ama gecti.
    üzme kendini,olur böyle seyler.

    YanıtlaSil
  7. çok benzer bişey yaşamıştım oğlum 5 aylıkken kısa bir süre bakıcıda kalmıştı. en ağır gelen canı acıyor ve teselliye ihtiyaç duyuyorken yabancı birinin yanında olması ve yanında olamamak... geçmiş olsun, tekrarı olmasın...

    YanıtlaSil
  8. Aslı, çekmeceyi hızla çekiyor çekmece gelince dengesini kaybedip düşüyor, köşesi yüzünü çiziyor (kameradan gördüm)sağol. inş. kalmaz...
    Anne Kaleminden, evet en çok o koyuyor inş. olmaz.

    YanıtlaSil