Sayfalar

2 Mart 2011 Çarşamba

Haberler İyi

Son bir aydır ikinci kere alınan kan testleri temiz çıkınca bende bugünü bayramım ilan ettim. Testlerin de sonuçlanmasıyla birlikte bir faili meçhul kilo kaybımız var açıklayamadığımız, o kadar.
Onu da sürekli cıvık kakaya ve maymun gibi koltuık tepelerine tırmanıp tırmanıp inmesine bağlayabiliriz. Kendi kilosunun bir kaç katı kiloyu çekme, sürükleme ve itme başarılarını da unutmamak lazım.
İlk defa dün aklıma şahane bir fikir geldi. Acaba evde tv mi açtırsam, tv açılırsa belki reklamlar süresince biraz poposunun üstünde kalır ve o popo azıcık dolar.
İkinci dahiyane fikrim ise yürüme meraklısı ama çok temkinli oğlumu cesaretlendirmemek. Yürüme çalışmalarını tamamen doğal akışına bırakıyorum elinden falan tutmuyorum hatta mümkünse kucağıma alayım evdeyken ben onu. Kucağımda da durmaz ama neyse bir şeyler düşüneyim.

2 yorum:

  1. Bu kadar hareketliyse Fulya2cım normal o halde kilo kaybetmesi.. Maşallah diyelim.. hakkaten zaptedecek brşey lazım demek:)

    Zaten şu yandaki fotoya baksana, cin gibi ama çok da tatlı.. maaşallah..

    YanıtlaSil
  2. evet deliannem hareketli, dur bakalım nişastalı muhallebi denedim işe yararsa akşamları onu vericem..

    YanıtlaSil