Sayfalar

10 Mart 2011 Perşembe

Üzünç

Aksiyon dolu bir sabaha uyandım bugün..

Önce koncişim kalktı sabah 06:30 yollara dökülüyor her sabah, iki haftadır yediklerimize dikkat ediyoruz 4 kilo vermiş filinta gibi.
Bense aynı şeyleri yememe rağmen gr. oynamadım. Kıskandım, üzüldüm.

Her yer bembeyaz kar, sarımsağım da uyandı, her sabahki gibi oynaşıyoruz bizim yatakta..
Elinde yeni suluğu kafasına dikip, içme taklidi yapıyor. Kendi kendine bir gaza geldi suluk ağzında yatağa attı kendini..
Hemen kaldırdım ama ağzı kan içinde. İçimde bir şeyler koptu ama kendimi takdir edebileceğim kadar soğukkanlı yıkadım ağzını damak yaralanmış heralde.
Dişler de bir sorun yok çok şükür. Üzüldüm.

İşe geldim, kaya kaya otopark buz tutmuş, zor girdim. Yukarı çıktım mutfak görevlimiz Aynur bayılıverdi gözümün önünde.
Sinirsel tansiyon düşmesi. Üzüldüm.

Yerime geldim iş arkadaşlarımdan birinin abisi sabah acile kaldırılmış, üzüldüm.

Gün çabuk ve hayırlı biter inşallah diyorum şu an. Allah beterinden saklasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder